eilen olin kuuntelemassa AC/DCn kiekkaa. lippuja ei ollut, mutta kallioilta kuuli varsin hyvin. pieni kaveriporukka ja se poika. saattoi yön tullen bussipysäkille. jättäydyin viimeiseen bussiin jotta pystyimme keskustelemaan kunnolla asioista. olemme tällä hetkellä jotain siltä ystävyyden ja enemmän kuin ystävyyden välimaastossa. tilanne on minulle hankala. en ole koskaa ottanut mitään poikaa näin tosissani. edelliset poikaystävät tuntuvat leikiltä verrattuna näihin tunteisiin.

kuinka typerää.

töissä olin omissa ajatuksissani. ohjasin uutta kesätyöläistä ensimmäistä päivää. taisi hänkin saada minusta väärän ensivaikutelman. olin vain niin väsynyt unettomien öiden ja eilisen pitkän päivän jälkeen.

huomenna on juhannus. en tiedä jaksanko lähteä uloskaan. muutamat pyysi mukaan pidemmälle autoreissulle, mutta he lähtevät jo aamusta ja olen töissä. ei se ole niin vakavaa, yksi juhannus... ja miksi juhlisin kesää jota ei itselläni ole?

paastosin tiistain ja keskiviikon, tänään söin. typerää. olen niin läpentyperä koko tyttö.